Amazon Fire HD 10 recenzia

Spread the love

Amazon Fire HD 10 je najväčší tablet, ktorý Amazon kedy postavil a je to jam nabitý zábavnými funkciami zameranými na hlavných odberateľov. Tableta je tiež jedným z najlacnejších zariadení svojej veľkosti, čo prináša otázku, ako dobre je táto tableta skutočne meraná proti jej konkurencii.

Amazon Fire HD-hardvér

Väčšie displeje sú trendy v týchto dňoch a Amazon by musel byť hlúpy, aby sa uspokojiť s ľuďmi, ktorí majú priestranné nehnuteľnosti. 10. 1 ” HD displej má správnu veľkosť súťažiť s podobnými Apple iPad, Lenovo Tab 2, alebo Samsung Galaxy Tab A, ale chýba rozlíšenie. S rozlíšením len 1280 x 800 pixelov displej vyzerá nepríjemne a datuje sa. Prehliadanie webových stránok alebo čítanie na dlhšiu dobu môže byť únavné, pretože jednotlivé pixely sa dajú ľahko rozlíšiť.

Amazon Fire HD 10 technológie

Pod kapotou leží štvorjadrový procesor taktovaný na 1. 5 GHz a veľmi skromný 1 GB pamäte RAM. Nízke množstvo pamäte RAM je jasným indikátorom toho, aký používateľ Amazon chce s touto tabletou zacieliť. Tí, ktorí používajú svoje tabletové zariadenia na ľahké prehliadanie webu, filmy, knihy a iné náročné formy zábavy, nebudú mať vôbec žiadne problémy s výkonom. Avšak, akonáhle sa pokúsite niečo viac narazí hlavu najprv do nepreniknuteľnej výkon steny.

To nás privádza k ďalšiemu problému s tabletom Fire HD 10 – fotoaparátom. Vzhľadom na nízku cenu tejto tablety sme veľmi dobre vedeli, že kompromisy sa musia robiť niekde. Zadná kamera 5 MP sa však stráca v porovnaní s väčšinou každou kamerou, ktorá sa nachádza v lacných rozpočtových smartphonoch a tabletoch. Predná kamera je prijateľná pre Skype, len nečakajte, že s ňou budete strieľať úchvatné selfies.

Amazon Fire HD-softvér

Mohli by sme pokračovať napadnutie hardvéru strane tohto tabletu, ale my nebudeme. Každý oboznámený s Fire line tabliet zariadenia vie, že hlavnou atrakciou je ich softvér a vynikajúca integrácia Amazon služby.

Fire OS 5 stavať na predchádzajúcich verziách a dáva užívateľom ľahký prístup k knihám, hry, aplikácie, a ďalšie často používané možnosti. Celá knižnica prepojené na konto Amazon môžu byť zdieľané s celou rodinou a užívatelia nie sú ešte potrebné na prístup prostredníctvom Amazon zariadenia – všetky Android alebo iOS smartphone alebo tablet s príslušnými Amazon aplikácia bude robiť.

Amazon Fire HD 10 technológie

Je pravda, že väčšina funkcií nie je exkluzívna na tablety Fire, ale spôsob, akým je integrovaná so zvyškom operačného systému, je vynikajúca.

Amazon oheň HD-klady

• Funkcie pre rodiny s deťmi a veľká knižnica obsahu
  • Amazon Prime odberatelia môžu ľahko prenášať obsah do zariadenia
  • Dobrá životnosť batérie
  • Vstavané reproduktory poskytujú fantastickú kvalitu zvuku
  • Amazon Fire HD-nevýhody
  • Hardvér sa cíti mierne zastaraný a pomalý
  • Plastová konštrukcia ponecháva veľa na želanie
  • Amazon Fire HD 10-verdikt

Amazon Fire HD 10 sa môže odporučiť ľuďom, ktorí oceňujú veľkú obrazovku a neočakávajú, že ju použijú na prenosné hry, Ťažké prehliadanie webu a rozsiahle multitasking. Jeho najväčšia konkurencia je Amazon Fire HD 8, ktorý ponúka v podstate rovnaký hardvér a softvér v menšej (a lacnejšie) balík.